Veelgestelde vragen rondom het Corona virus

Informatie en veel gestelde vragen

Zoals iedereen in de media kan lezen komt het Coronavirus steeds dichterbij. Wij kunnen ons dan ook voorstellen dat er steeds meer vragen komen van onze gasten. Het Coronavirus raakt ons allen in het diepst van ons hart, en natuurlijk ook jou. Op dit moment is je gezondheid en de gezondheid van je geliefden het belangrijkste. En dan wil je je niet druk maken over je vakantie, van je vakantie wil je genieten (inclusief de voorpret). Daarom hebben wij nu op onze website een pagina aangemaakt met informatie en veel gestelde vragen omtrent het COVID-19 en actuele informatie.

FAQ' s

Je wilt je vakantie afzeggen vanwege het Corana-virus. Kun je dit doen en krijg je dan je vooruitbetaalde boekingssom terug? Nee, Nederland, en dus ook de Buitenplaats Oudendijke en omgeving, zijn niet niet ‘op slot gezet’ door de rijksoverheid. Je kan dus naar de Buitenplaats Oudendijke komen. Wanneer je zelf annuleert vanwege het Corona virus,  betekent dat je een deel of het geheel  van de overeen gekomen prijs zal moeten betalen volgens onze huurvoorwaarden.

Kan ik naar de Buitenplaats komen? Ja, dat kan. De Buitenplaats  is open. Wij kunnen gasten ontvangen. Er is nog geen besluit genomen om te moeten sluiten.  Je kan ongestoord gebruik maken van het door jouw gehuurde chalet. Pas als de overheid een besluit neemt dat alle recreatiebedrijven dicht moeten, is er een nieuwe situatie.  Wij houden je hiervan op de hoogte.

Ik wil zelf niet komen, kan ik omboeken? Alhoewel ons park nog steeds geopend is, hebben we besloten dat (indien gewenst) alle boekingen met een aankomst tot en met 18 april 2020 omgeboekt kunnen worden naar een andere verblijfsperiode in 2020. Het totaalbedrag van de boeking blijft gelijk of wordt hoger. Als de gewijzigde boeking duurder wordt, dan betaal je het verschil extra. De boeking is niet aan naam gebonden. Je kan ook je familie, vrienden of kennissen de mogelijkheid geven te komen op de Buitenplaats  in 2020.

Ik wil annuleren en niet omboeken in 2020. Hoe gaat het verder? Onze huurvoorwaarden treden dan in werking. In het kort: 

  • > 6 weken voor aankomst, u betaalt 30% van de reissom
  • < 6 weken voor aankomst, u betaalt 100 % van de reissom

Lees hier meer over de huurvoorwaarden. 

Ik heb (al) geannuleerd en annuleringskosten betaalt, maar wil toch komen in 2020 kan dat? Ja, dat kan. Wij brengen het bedrag wat betaalt is voor de annulering in 2020 in mindering op de reissom.

Kan ik bij de boeking afgesloten annuleringsverzekering de reissom terugvragen? Wij verwijzen voor meer informatie naar de pagina van: RecreatieVerzekeringen

Worden de chalets extra schoongemaakt? Ja, we hebben extra aandacht voor:

  • Het schoonmaken van de verblijfsruimte en de zogenoemde “handcontactpunten” als lichtknopjes, nachtkastjes en deurklinken/knoppen worden met professionele middelen gereinigd.
  • Het wassen van linnen gebeurt op professionele wijze (temperatuur >60 graden) waardoor virussen niet overleven. 
  • Kortom; Je loopt geen extra risico tijdens je verblijf c.q. overnachting en kun je van je verblijf genieten.

Is er nog meer informatie over de provincie Zeeland? Voor meer informatie verwijzen wij  naar website van Zeelandveilig

Staat je vraag er niet bij dan verzoeken wij deze per email aan ons te stellen. 

Zorg goed voor elkaar! Houdt afstand zodat we zo snel mogelijk weer met z’n allen van een welverdiende vakantie kunnen genieten.